Tässä moduulissa tutustumme markkinoinnin ja myynnin nykyaikaiseen ajatteluun ja keinoihin.
Tuotteen saattaminen potentiaalisten asiakkaiden huomion piiriin ostettavaksi ja ostamiseen houkuttelu vaatii yrittäjältä aktiivista panostamista. Lappilaisten yritysten on mahdollista tavoittaa asiakkaita jopa globaalisti nykyisessä markkinointiympäristössä.
Moduulissa tutustumme markkinoinnin ja myynnin peruskäsitteisiin ja teoreettisiin malleihin, niiden rooliin liiketoiminnassa, brändin merkitykseen markkinoinnissa ja myynnissä, myynnin (ja toisaalta ostamisen) eri vaiheisiin, markkinoinnin keskeisiin keinoihin ja kanaviin sekä tarinallisuuden merkitykseen markkinointiviestinnässä. Kuulemme myös, miten lappilaiset yrittävät ovat näitä asioita omassa liiketoiminnassaan toteuttaneet.
Moduulissa käsiteltävät teemat antavat sinulle valmiuksia suunnitella oman yrityksesi tuotteiden markkinointia ja myyntiä.
Aika 27 h
Moduulin laajuus: 1 op
Arviointi: hyväksytty/hylätty
Taso: eurooppalaisen tutkintojen viitekehyksen mukaisesti EQF 6
Oppitunnit
Oppituntien tarkemmat sisällöt näet kun kirjaudut Yrittäjäksi Lappiin - oppimisalustalle ja ilmoittaudut moduuliin 1.
Ilmoittaudu moduuliin 3.
Johdanto
Tutustut Tuotteesta markkinoille -moduulissa käsiteltäviin asiasisältöihin.